Na biletomacie należy wybrać kategorię sprawy, którą chce się załatwić.
● rejestracja ( przerejestrowanie) pojazdu,
● czasowa rejestracja pojazdu,
● czasowe wycofanie pojazdu z ruchu.
● odbiór dowodu rejestracyjnego,
● wymiana dowodu rejestracyjnego,
● zwrot zatrzymanego dowodu rejestracyjnego,
● wyrejestrowanie pojazdu (demontaż, kradzież pojazdu),
● dokonywanie zmian w dowodzie rejestracyjnym pojazdu zarejestrowanego (gaz, hak, dopisanie/wykreślenie współwłaściciela, zastaw bankowy/rejestrowy),
● zgłoszenie sprzedaży,
● wydawanie zaświadczeń,
● wydawanie decyzji o nadaniu i umieszczeniu cech identyfikacyjnych pojazdu (rama, nadwozie, podwozie).
Na bilecie drukowany jest indywidualny numer dla Klienta będący jego rezerwacją miejsca w kolejce.Osoba zainteresowana oczekuje na swoją kolejność, nastepnie zostaje zaproszona komunikatem dżwiękowym do odpowiedniego stanowiska (proszony numer wyświetla się także na monitorze).