Informacje ogólne
Stosownie do art. 8 ust. 4 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 ze zmianami) oraz § 76 Statutu Powiatu Ząbkowickiego informujemy, że udostępnianie informacji publicznych nieudostępnionych w Biuletynie Informacji Publicznej następuje poprzez: Korzystanie z dokumentów polega w szczególności na zapoznaniu się z ich treścią, sporządzaniu notatek, odpisów lub uzyskaniu wyciągu, odpisu bądź kopii, w tym kopii elektronicznej. Jeżeli dokumenty zawierają informacje, co do których istnieją ustawowe ograniczenia jawności, udostępniane są z wyłączeniem tych informacji, jeżeli zapewni to ich ochronę. Nie jest wymagany wniosek w przypadku dokumentów, których udostępnienie może nastąpić niezwłocznie. Dostęp do informacji publicznej następuje również w drodze wstępu na sesje Rady Powiatu i posiedzenia komisji. O terminie, miejscu i porządku obrad zawiadamia się poprzez ogłoszenie na tablicach ogłoszeń: Udzielanie informacji publicznej na wniosek WYMAGANE DOKUMENTY: wniosek o udzielenie informacji publicznej (druk do pobrania); we wniosku osoba zainteresowana określa rodzaj dokumentu lub zakres spraw, które są przedmiotem jej zainteresowania; MIEJSCE ZŁOŻENIA WNIOSKU: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Ząbkowicach Śl., ul. Sienkiewicza 11, pok. 202; TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku; odmowa udostępnienia informacji publicznej następuje w drodze decyzji administracyjnej; TRYB ODWOŁAWCZY: w przypadku odmowy udostępnienia informacji publicznej wnioskodawcy przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Wałbrzychu za pośrednictwem Starosty Ząbkowickiego; odwołanie od decyzji rozpatruje się w terminie 14 dni; OPŁATY: udostępnianie dokumentów jest nieodpłatne, jednakże wydawanie odpisów, wyciągów bądź kopii, w tym kopii elektronicznych może być objęte odpłatnością na zasadach określonych przez Radę;