Biuro Rady
BIURO RADY
DANE ADRESOWE:
ul. Sienkiewicza 11
57 – 200 Ząbkowice Śl.
tel. 74 816 28 52
tel. 74 816 28 26
e – mail:
starosta.dza@powiatypolskie.pl
zarząd@zabkowice-powiat.pl
rada@zabkowice-powiat.pl
GODZINY URZĘDOWANIA:
codziennie od godz. 730 do godz. 1530;
Karina Kowal - Bojsza - inspektor
Bogusława Surdyka - podinspektor
ZADANIA:
- zapewnienie techniczno - organizacyjnej obsługi Rady;
- przygotowywanie materiałów na posiedzenia Rady i Komisji;
- protokołowanie obrad Rady i posiedzeń Komisji;
- prowadzenie rejestrów i zbiorów:
- uchwał Rady,
- uchwał, wniosków i opinii Komisji,
- interpelacji radnych;
- przekazywanie do realizacji uchwały Rady;
- przekazywanie Zarządowi wniosków komisji, interpelacji i zapytań radnych;
- przygotowywanie do przekazania aktów prawa miejscowego w celu ich publikacji;
- udzielanie pomocy radnym w wypełnianiu ich obowiązków;
- rejestrowanie skarg i wniosków wpływających do przewodniczącego rady;
- organizacyjne przygotowywanie posiedzeń zarządu, sporządzania protokołów obrad, ustaleń; wniosków i opinii oraz przekazywania ich odpowiednim komórkom organizacyjnym do wykonania;
- prowadzenie rejestru i zbioru uchwał zarządu oraz przygotowywanie informacji o jego pracy;
- prowadzenie rejestru zarządzeń Starosty;
- obsługa organizacyjna wyborów samorządowych;
- przekazywanie akt z prac Zarządu i Rady do archiwum zakładowego;
- obsługa posiedzeń Zarządu;
- przygotowywanie projektów dyspozycji Zarządu;
- sporządzanie pism pochodzących od Przewodniczącego Rady, Członków Zarządu, Sekretarza i Radnych oraz ich powielanie;
- prowadzenie rejestrów korespondencji Przewodniczącego Rady, oraz ich kompletowanie i przechowywanie;
- prowadzenie rejestrów korespondencji Starosty, oraz ich kompletowanie i przechowywanie;
- prowadzenie rejestrów decyzji, postanowień, uchwał, Zarządu oraz ich kompletowanie i przechowywanie;
- wykonywanie spraw wynikających ze statutu, a dotyczących zadań Zarządu i Rady,
- współpraca merytoryczna z pracownikami innych wydziałów, a dotycząca organizacji pracy Zarządu, Rady i Komisji;
- umieszczanie w BIP informacji z zakresu prac Zarządu, Rady i Starosty;
- realizacja zadań z zakresu oświadczeń majątkowych Radnych i Członków Zarządu;
- prowadzenie spraw związanych z dostępem do informacji publicznej;
- prowadzenie spraw związanych z nieodpłatną pomocą prawną na terenie powiatu;
- wykonywanie innych czynności zlecanych przez Starostę lub Sekretarza .
Autor edycji: Karina Kowal-Bojsza
Data edycji: 29-09-2017 11:13:14
Data edycji: 29-09-2017 11:13:14